دسر مسر: آموزش تهیه دسرهای لذیذ در خانه

دستور تهیه دسرهای ایرانی و خارجی را در وبلاگ من ببینید. من اینجا آموزش تهیه بستنی، کیک، کاسترد و نوشیدنی های سرد و گرم می نویسم.

دسر مسر: آموزش تهیه دسرهای لذیذ در خانه

دستور تهیه دسرهای ایرانی و خارجی را در وبلاگ من ببینید. من اینجا آموزش تهیه بستنی، کیک، کاسترد و نوشیدنی های سرد و گرم می نویسم.

نحوه تهیه نوشیدنی آناناس و موز با شیر نارگیل!

نوشیدنی های میوه ای خنک بهترین راه برای شروع روز هستند، به خصوص در ماه های گرم تابستان که یک صبحانه سنگین می تواند احساس تنبلی و ناراحتی در شما ایجاد کند. اگر به دنبال یک اسموتی میوئه ای با طراوت و سالم هستید که تهیه آن آسان باشد، بهتر از این اسموتی آناناس با موز، شیر نارگیل استفاده کنید. این نوشیدنی میوه ای با طعم‌های شیرین گرمسیری و مواد مغذی، مطمئناً یکی از مورد علاقه‌های شما خواهد بود.

این دستور العمل بسیار ساده است، ادامه این مطلب را بخوانید تا از آسان بودن آن مطمئن شوید!

 

 

آناناس نه تنها میوه ای خاص و خوشمزه است، بلکه سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین C و منگنز است. در ترکیب با موز غنی از پتاسیم، که به نوشیدنی می‌افزاید، ترکیبی قدرتمند از مواد مغذی در یک لیوان خواهید داشت. شیر نارگیل منبع غنی از چربی های سالم است که افزودن آن به ترکیب موز و آناناس فوق العاده مغذی خواهد شد. دسرهای خوشمزه ای از ترکیب موز و نارگیل به دست می آید که نمونه آن کیک موزی با عطر نارگیل است که حتما آن را ببینید.

مواد مورد نیاز برای این نوشیدنی میوه ای

  • 1 فنجان تکه های آناناس تازه
  • 1 عدد موز
  • 1/2 فنجان شیر نارگیل
  • یک قطعه یخ برای خنک کردن

دستورالعمل تهیه این نوشیدنی میوه ای

  1. آناناس، موز، شیر نارگیل را در مخلوط کن بریزید.
  2. ترکیب را مخلوط کنید تا یکدست شود.
  3. در لیوان بریزید و قطعه یخی که آماده کرده را به آن اضافه کنید، چند دقیقه صبر کنید تا نوشیدنی شما خنک شود و سپس از خوردن این نوشیدنی میوه ای لذت ببرید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد